2 липня 2013 р. – відкриття департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Завдяки підписанню меморандуму між Луцькою міською радою, Волинською обласною державною адміністрацією та територіальними підрозділами центральних органів виконавчої сьогодні у ЦНАП можна отримати 325 адміністративних послуг.
20 травня 2015 р. – в ЦНАП міста Луцька створено консультаційний пункт для надання інформаційної та організаційної допомоги демобілізованим учасникам антитерористичної операції.
24 грудня 2015 р. – ЦНАП у місті Луцьку визнаний одним з кращих в Україні, відповідно до результатів опитування, яке проводилося Фондом «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» на замовлення Центру політико-правових реформ.
30 грудня 2015 р. – Луцьк став першим обласним центром в Україні, якому передали повноваження у сфері державного архітектурно – будівельного контролю.
2 січня 2016 р. – забезпечено можливість отримати низку соціальних послуг у ЦНАП, зокрема призначення допомоги при народженні дитини, надання житлової субсидії та ін.
24 лютий 2016 р. – прийнято повноваження щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців.
31 березня 2016 р. – прийнято повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання громадян. Документи приймаються через адміністраторів ЦНАП.
4 листопада 2016 р. – першими серед ЦНАП України розпочато прийом документів для оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон та паспортів громадянина України у формі ID картки.
12 грудня 2016 р. – за практику «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку – «Ми працюємо для Вас» Луцька міська рада нагороджена дипломом за перше місце в конкурсі «Кращі практики місцевого самоврядування».
1 лютого 2017 р. – здійснено видачу першого витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
15 лютого 2017 р. – забезпечено можливість укладати договори про надання послуг із більшістю комунальних підприємств міста в приміщенні ЦНАП.
20 лютого 2017 р. – кожного вівторка та четверга з 8.00 до 9.00 здійснюється позачерговий прийом документів в учасників АТО для оформлення закордонного паспорту.
10 березня 2017 р. – Департаментом ЦНАП міста Луцька та КП «Волинське обласне бюро технічної «інвентаризації» підписано Меморандум про співпрацю щодо виготовлення технічних паспортів.
10 березня 2017 р. – впроваджено нову електронну систему керування чергою, придбану за підтримки Програми EGAP.
20 березня 2017 р. – адміністратори ЦНАП отримали доступ до відомостей Реєстру територіальної громади міста.
23 березня 2017 р. – вручено перше свідоцтво про одруження в рамках пілотного проекту «Шлюб за добу».
23 березня 2017 р. – в рамках реалізації проекту Європейського Союзу «ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» розпочато будівельні роботи щодо реконструкції приміщення ЦНАП.
Кращі практики
підписано меморандум щодо спільних дій між Луцькою міською радою, Волинською ОДА та територіальними органами ЦОВВ.
фізичні та юридичні особи мають змогу подати через Портал адміністративних послуг міста Луцька (www.ap.lutsk.ua, розділ «Онлайн послуги») документи в електронному вигляді. Адміністратори ЦНАП отримують документи і надсилають їх через спеціальну систему електронного документообігу АСКОД суб’єктам надання адміністративних послуг, які забезпечують розгляд справи та підготовку результату послуги. За допомогою тієї ж системи електронного документообігу результат послуги повертається у ЦНАП. При цьому виданий документ має усю юридичну силу, адже підписаний за допомогою системи ЕЦП (електронний цифровий підпис). Клієнт може вибирати, яким чином йому отримати потрібний документ – через Інтернет чи прийти і забрати паперовий примірник. Якщо громадянин захоче отримати його через Інтернет, йому необхідно зайти на Портал адміністративних послуг міста Луцька і в «Особистому кабінеті» знайти потрібний документ.
велика увага у ЦНАП м. Луцька приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів і державних адміністраторів щодо надання адміністративних послуг. Проведено ряд навчань, працівники проходили навчання у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, брали участь у семінарах, тренінгах, які організовувались Асоціацією міст України, семінарах в рамках реалізації проекту «Реформа управління на сході України» GIZ (Співпраця з Німеччиною), проекту «Місцеве самоврядування і верховенство права в Україні» (Шведське агентство регіонального розвитку (SIDA), проекту технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади».
завдяки проекту Європейського Союзу «Покращення надання адміністративних послуг населенню транскордонних регіонів шляхом створення мережі центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) та розвитку співпраці Луцького Центру надання адміністративних послуг, Івано-Франківського Центру надання адміністративних послуг та Люблінського Бюро обслуговування мешканців (БОМ)» вдалося залучити 212 299 євро фінансової допомоги. Зокрема:
– розроблено уніфіковані адміністративні послуги для надання послуг іноземним громадянам, здійснено переклад інформаційних карток польською та англійською мовами;
– закуплено комплект меблів для роботи адміністраторів, інформаційну стійку, інформаційні табло, комплекти комп’ютерної техніки для ЦНАП у Луцьку;
– організовано численні поїздки для обміну досвідом;
– відкрито пункт обслуговування іноземців у ЦНАП у Луцьку.
ЦНАП бере участь в проекті технічної допомоги Європейського Союзу «ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади», в рамках якого здійснюється забезпечення якості та ефективності надання адміністративних послуг, впровадження е-технологій, розроблено та розповсюджено 10 відеороликів щодо популяризації адміністративних послуг.
Важливим компонентом успіху Луцького ЦНАП є постійне прагнення до вдосконалення. Так, серед найближчих перспектив є запровадження надання у ЦНАП послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та реєстрації транспортних засобів, а також створення на базі ЦНАП контактного центру Луцької міської ради та створення мобільних офісів ЦНАП.