6 жовтня 2010 р. – урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська за адресою: вул. Незалежності, 9. У ЦНАП створено умови для комфортного перебування осіб з обмеженими фізичними можливостями, функціонує каса банку для сплати за надання адміністративних послуг, надаються супутні послуги (копіювання, сканування та виготовлення печаток).
квітень 2016 р. – у зв’язку з ліквідацією Обласного дозвільного центру облдержадміністрації, між виконавчим комітетом міської ради та обласною державною адміністрацією укладено Меморандум про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг. Відповідно до Меморандуму, ЦНАП міста Івано- Франківська розпочав співпрацю щодо надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру із Управлінням екології та природних ресурсів облдержадміністрації, Головним управлінням Держгеокадастру в області, Державною інспекцією сільського господарства в області та Обласним управлінням лісового та мисливського господарства.
травень 2016 р. – ще 6 послуг Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України в області та Управління Держпраці в області, які надавалися виключно для суб’єктів звернень, які є жителями міста Івано-Франківська надаються також для жителів всієї області.
25 травня 2016 р. – відкрито територіальний підрозділ ЦНАП у мікрорайоні «Пасічна» (вул. Галицька, 124 А).
29 серпня 2016 р. – відкрито територіальний підрозділ ЦНАП на вулиці Гетьмана Мазепи, 185.
листопад 2016 р. – відбулося відкриття територіального підрозділу ЦНАП м. Івано-Франківська у мікрорайоні «КАСКАД» (вул. Івана Павла ІІ, 4 ).
січень 2016 р. – запущено мобільний додаток «SmartSMS».
12 грудня 2016 р. – відбулося урочисте нагородження Івано-Франківської міської ради за перемогу у номінаціях «Стимулювання економічної активності, створення робочих місць» та «Центри надання адміністративних послуг» конкурсу «Кращі практики місцевого самоврядування».
Кращі практики
«універсам послуг» – програмне забезпечення, яке у своїй роботі використовує ЦНАП
м. Івано-Франківська, для реєстрації адміністративних та дозвільних послуг, архівування документів на кожну адміністративну та дозвільну послуг.
«електронна система регулювання чергою» – забезпечення рівності та доступності громадян до отримання адміністративних та дозвільних послуг.
«попередній запис на прийом» – можливість записатися на прийом до адміністратора, державного адміністратора чи державного реєстратора на зручний для себе день та час з вибором днів на два тижні наперед.
«код зворотного зв’язку» – кожен відвідувач при отриманні адміністративної чи дозвільної послуги отримує супровідну картку з кодом зворотного зв’язку і на сайті ЦНАП може перевірити стан виконання адміністративної чи дозвільної послуги у режимі реального часу.
«sms – інформування» – кожен відвідувач, який при замовлені адміністративних чи дозвільних послуг вказав номер свого мобільного телефону, безкоштовно отримує смс – повідомлення про готовність послуги. Послуга поширюється на всіх операторів мобільного зв’язку.
«мобільний Івано-Франківськ» – додаток для мобільних телефонів, за допомогою, якого можна отримати всю довідкову інформацію про Івано-Франківськ, а також інформацію про послуги, які надаються у ЦНАП, перелік необхідних документів, перевірити стан виконання послуг за допомогою коду зворотного зв’язку.
«он-лайн консультація» – сервіс офіційного сайту Центру надання адміністративних послуг www.cnap.if.ua, за допомогою якого мешканці міста в режимі реального часу можуть консультуватись з питань надання адміністративних чи дозвільних послуг в режимі чат-зв’язку, без відвідування Центру. Якісно надана консультація є важливою складовою подальшого отримання адміністративної чи дозвільної послуги.
«надання адміністративних послуг в режимі онлайн за технологією BankID». З 1 серпня 2015 року мешканці міста Івано-Франківська можуть замовити п’ять послуг в режимі он-лайн без відвідування Центру надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська.
послуги в режимі он-лайн на сайті www.cnap.if.ua (розділ «Електронні послуги») без відвідування Центру надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська. Результат послуги замовники отримують на електронну пошту або забирають оригінал документа особисто у Центрі надання адміністративних послуг після отримання смс-повідомлення про виконання та пред’явлення документа, що посвідчує особу. На даний час мешканцям міста Івано-Франківська доступно 27 адміністративних послуг, які можна замовити он-лайн.
проведення щомісячного моніторингу якості надання адміністративних послуг – відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування». Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м. Івано-Франківська, через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».
Центр надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Зокрема оновлено зону очікування для відвідувачів.