2003 р. – на першому поверсі приміщення Львівської міської ради розпочав роботу відділ адміністративних послуг, де почали надавати послуги виконавчих органів Львівської міської ради.
травень 2009 р. – відділ адміністративних послуг реформують у Центр обслуговування мешканців.
2009 р. – створено інформаційно-координаційний пункт – інформаційну довідку Центру за номером 297-57-95 та «гарячу» лінію міста 15-80, на яку можна звернутись з, будь-якою, проблемою. Звернення буде закрито лише після згоди заявника.
2010 р. – у кожному районі міста запрацювали віддалені робочі місця Центру обслуговування мешканців.
2014 р. – ухвалою Львівської міської ради № 3318 від 15.05.2014 утворено ЦНАП м. Львова, який знаходиться на площі Ринок, 1, у приміщенні Ратуші, а також шість територіальних підрозділів у кожному районі міста. Із створення оновленого офісу розпочато процес нових відносин між владою та мешканцями міста.
червень 2015 р. – на інтернет-порталі створено «Особистий кабінет мешканця» з важливими електронними послугами (замовлення завірених копій ухвал міської ради, видача довідок про перебування на квартирному обліку, довідки про несудимість, довідки про доходи, а також низка електронних сервісів).
6 жовтня 2015 р. – відкрито перший територіальний підрозділ ЦНАП м. Львова за адресою: пр. Червоної Калини, 72 а.
21 жовтня 2015 р. – відкрито територіальний підрозділ ЦНАП м. Львова за адресою: вул. К. Левицького, 67.
18 квітня 2016 р. – запрацював територіальний підрозділ ЦНАП м. Львова за адресою: вул. М. Хвильового, 14 а.
4 травня 2016 р. – розпочав роботу територіальний підрозділ ЦНАП м. Львова за адресою: вул. І. Виговського, 32.
з 5 січня 2017 р. – у територіальних підрозділах ЦНАП м. Львова надають послугу з оформлення та видачі паспортів громадянина України у формі ID-картки та паспортів для виїзду за кордон.
13 березня 2017 р. – відкрито п’ятий територіальний підрозділ ЦНАП м. Львова за адресою: вул. Ген. Чупринки, 85.
Кращі практики
у ЦНАП м. Львова відвідувачі можуть: зареєструвати своє звернення до міської ради та її структурних підрозділів; отримати консультацію з питань міської ради; подати документи на отримання адміністративної послуги, як Львівської міської ради, так і окремих державних органів влади; записатись на прийом до посадовців.
значна увага приділена людям з особливими потребами, відтак в ЦНАП м. Львова та його територіальних підрозділах є наявність мнемосхем для незрячих, для людей, які пересуваються на візку – облаштований комфортний заїзд, є побутові зручності, доступ до інтернету, офіс обладнаний електронною системою керування чергою.
у ЦНАП надаються послуги: Львівської міської ради та її структурних підрозділів (в тому числі і документів дозвільного характеру); Державної міграційної служби (оформлення та видача паспорта громадянина України, вклейка фотокартки при досягненні 25- та 45-річного віку); Державної реєстраційної служби (реєстрація речових прав, реєстрація юридичних осіб та СПД тощо); Держгеокадастру у м. Львові Львівської області; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області (подача декларації про початок виконання підготовчих робіт, будівельних робіт, про готовність об’єкта до експлуатації); Держгірпромнагляду (реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів) тощо.
система роботи ЦНАП м. Львова та його територіальних підрозділів об’єднана в єдину комп’ютерну мережу та єдиним електронним документообігом.
у ЦНАП надаються супутні послуги – «Оплата карткою на місці» встановлена система пост-терміналів, тобто, будучи власником банківської картки, будь-якого, банку, замовляючи платну послугу, одразу біля адміністратора можна за неї оплатити і чек долучається до пакету документів, або ж ті самі дії можна зробити у терміналі «Ощадбанку» самостійно, або з допомогою адміністратора інформаційної довідки.
створено інформаційну телефонну довідку, де громадяни можуть отримувати інформацію щодо надання адміністративних послуг, в т.ч. оформлення заяв, процедур, вирішення питань.
створено рубрику «Реєстр послуг» на web-сторінці міської ради, у якій розміщено: інформацію про адміністративні послуги, підкріплено бланки заяв; нормативні документи.
встановлено сенсорні термінали, з допомогою яких громадяни отримують інформацію про адміністративні послуги;
забезпечено можливість замовлення через ЦНАП електронної «Картки львів’янина – учасника АТО», яка є сучасною соціальною банківською платіжною ID-карткою, що надаватиме доступ до міських послуг.
Ключовими моментами у наближені адміністративних послуг до споживачів у віддалених районах – це облаштування нових віддалених робочих місць для громади Рясне, смт. Рудно, смт. Брюховичі та м. Винники. На цьому ЦНАП м. Львова не зупиняється і в найближчих планах створення консультаційно-інформаційного пункту для підприємців, а також прогресивний розвиток інтерактивних сервісів.