м. Вінниця

Вересень 2008 р. – рішенням виконкому міської ради утворено Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс»

10 жовтня 2008 р. – відбулося офіційне відкриття Центру «Прозорий офіс»

2012-2013 рр. – запроваджено роботу територіальних відділень Центру «Прозорий офіс» із спеціалізацією соціального напрямку та залученням до його роботи органів соціального захисту населення, Пенсійного Фонду України та Фонду соціального страхування:

  • територіальне відділення «Замостя»;

  • територіальне відділення «Старе місто»;

  • територіальне відділення «Вишенька».

2012-2015 рр. – відкрито сім центрів обслуговування мешканців при ЖЕКах міста за стандартами Прозорого офісу для обслуговування громадян з питань ЖКГ, в яких додатково розміщено віддалені робочі місця адміністраторів.

Кращі практики

  • удосконалення системи шляхом впровадження сучасних інтерактивних сервісів отримання послуг, а саме:

– модернізація та удосконалення автоматизованої системи реєстрації та обліку звернень;

– он-лайн реєстрація в електронній системі управління чергою та сервіс замовлення 25-ти видів послуг через персональний кабінет;

– он-лайн консультації (чат) з питань порядку і умов одержання адміністративних послуг;

–  sms-інформування клієнта про результат розгляду його звернення;

– реєстрація он-лайн в чергу до дитячого садочка;

– створення Реєстру територіальної громади м. Вінниця.

  • впровадження електронної системи оцінки якості обслуговування відвідувачів;

  • облаштування дитячих кімнат для дітей відвідувачів;

  • запровадження у нових адміністративних послуг у «Прозорому офісі», а саме:

– реєстрація актів цивільного стану, в тому числі урочиста церемонія укладення шлюбів;

– оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

– реєстрація транспортних засобів та видача посвідчення водія;

– додатковий сервіс обслуговування «Мобільний адміністратор».

  • загалом учасниками центру «Прозорий офіс» є: 19 підрозділів міських та територіальних органів ЦОВВ та державних фондів; 3 підрозділи Вінницької ОДА; 3 підрозділи Вінницької РДА; міська рада та її виконавчі органи, крім тих, що не пов’язані із наданням адміністративних послуг; 3 підприємства комунальної та приватної форми власності.

  • загальна площа мережі центрів «Прозорий офіс» – 5257 м2 : Центр – 1200 , Замостя – 1013, Вишенька – 2036, Старе місто – 1008. Тут створено 230 робочих місць, обладнаних сучасною комп’ютерною та оргтехнікою та під’єднані до мережі Інтернет та 7 віддалених робочих місць адміністраторів в облаштованих за стандартами «Прозорого офісу» пунктах обслуговування мешканців ЖЕКів міста.

  • послуги, що надаються через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс»: адміністративні та інші послуги ЦООВ (земельні відносини, будівництво, РАЦС, реєстрація ТЗ, видача посвідчень водія, держреєстрація ЮО та ФОП, держреєстрація речових прав, державна реєстрація земельних ділянок, пенсійне забезпечення, соціальний захист, соціальне страхування, дозвільні документи, оформлення паспорта гр. України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, виділення у користування водних об’єктів для цілей), а також адміністративні та інші послуги Вінницької міської Ради та її виконавчих органів (земельні відносини, архітектура та містобудування; інвестиційна діяльність; освіта; житловий облік та ЖКГ; архівні документи та документи ВМР; субсидії та державні соціальні допомоги; держреєстрація ЮО та ФОП; держреєстрація речових прав; реєстрація місця проживання; дозвільні документи; організація особистого прийому керівництвом ВМР та її виконавчих органів; надання первинної безоплатної правової допомоги).

          Основними перевагами Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс», які і стали запорукою його успіху, є забезпечення можливості отримання максимуму послуг в одному приміщенні, незалежно від розташування відповідних органів, розгляд документів за чітко визначеними алгоритмами із чітким дотримання термінів, а також забезпечення організації міжвідомчого обміну інформацією та заборона витребовування від суб’єкта звернення документів, не передбачених законодавством.