м. Київ

14 центрів надання адміністративних послуг:
1 міський, 10 районних та 3 їх територіальні підрозділи

2006 р. – створення дозвільних центрів у місті Києві.

2011-2013 рр.

  • утворено 11 ЦНАП (1 управління (Центр) та 10 районних відділів (Центрів)).

  • створено Офіційний веб-портал адміністративних послуг м. Києва.

  • впроваджено багатоетапну процедуру погоджень документів адміністратором без участі заявника в електронному вигляді.

2014 р. – створено окремий структурний підрозділ у Київській міській державній адміністрації -Департамент (Центр) надання адміністративних послуг.

2015 р.

  • в районних ЦНАП зруйнована кабінетна система та розпочата робота в новому форматі «open-space».

  • створено філію ЦНАП у Шевченківському районі міста Києва.

  • створено відділ адміністраторів мобільного реагування (складається з 43 адміністраторів).

  • запроваджено формений одяг та знаки розрізнення.

  • оновлено інтегровані Офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва (ac.dozvil-kiev.gov.ua) та інформаційні кіоски.

лютий-березень 2016 р. – створено 2 філії ЦНАП в Оболонському та Деснянському районах.

липень 2016 р. – затверджено Концепцію розвитку центрів надання адміністративних послуг в місті Києві на 2016-2018 та Переліки адміністративних послуг, що надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві.

грудень 2016 р. – концептуально оновлено приміщення та запущено послуги щодо оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон та паспорту громадянина України у формі ID-картки в Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг та відкрито реконструйований Дарницький ЦНАП. 

Кращі практики

  • вперше в Україні розроблена та впроваджується Концепція розвитку центрів надання адміністративних послуг на 2016-2018 роки, якою передбачено створення розгалуженої мережі ЦНАП у місті Києві.

  • згідно затвердженого Переліку через Департамент (Центр) надання адміністративних послуг надається 99 адміністративних послуг, через районні ЦНАП – 151 адміністративна послуга, серед яких є такі популярні послуги як: оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон; послуги у сфері державноїреєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб; дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, а також послуги Держгеокадастру, Національної поліції України, Департаменту архітектурно-будівельного контролю.

  • відділ адміністраторів мобільного реагування, головним завданням якого є мінімізація часу очікування в черзі, усунення чи попередження виникнення черг в усіх 14 ЦНАП міста Києва.

  • запроваджено отримання послуги при народженні дитини у пологових будинках Києва (реєстрація місця проживання житини, подача документів для призначення грошової допомоги та отримання свідоцтва про народження), взаємодія органів при наданні послуги здійснюється через Офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва.

  • центри оснащено новітнім обладнанням і сучасними електронними системами (інформаційні кіоски, електронна система керування чергою).

  • запроваджено sms-інформування заявників про стан розгляду справи.

  • єдиний зручний графік роботи усіх 14 центрів надання адміністративних послуг міста.

  • забезпечено видачу інформації з Державного земельного кадастру адміністраторами ЦНАП.

  • в режимі он-лайн на Офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва можна: реалізовано можливість попереднього запису до електронної черги на зручну дату та час; роздрукувати необхідну заяву або інформацію; подати документи на отримання адміністративних послуг; зберігати документи в особистому кабінеті; переглянути стан розгляду документів; отримати результат; отримати он-лайн консультацію; оцінити якість обслуговування.

  • запроваджено формений одяг та знаки розрізнення для підвищення рівня дисципліни та забезпечення ділового стилю у зовнішньому вигляді працівників.

  • в рамках комплексного підходу до підвищення кваліфікації адміністраторів центрів надання адміністративних послуг Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг проводиться понад 50 різних навчань та тренінгів на рік, в тому числі із залученням розробників Офіційного веб-порталу адміністративних послуг міста Києва, суб’єктів надання адміністративних послуг, а також провідних спеціалістів науково-дослідних установ, вищих навчальних закладів та психологів.

  • для зручності відвідувачів в усіх ЦНАП міста встановлено платіжні термінали для забезпечення можливості сплати за надання адміністративних послуг.

  • постійно ведеться анонімне анкетування для вивчення думки заявників щодо рівня задоволеності отриманими послугами, дотримання процедур їх надання. Такі анкети розміщені в інформаційних кіосках, які знаходяться безпосередньо у місцях прийому заявників та на Офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва.

  • у приміщеннях ЦНАП міста Києва створено умови для безперешкодного доступу осіб з обмеженими можливостями, в Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг наявні інвалідні візки для обслуговування для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На Офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва створено версію для осіб з вадами зору.

  • запроваджено проект «ЦНАП + мистецтво», в рамках якого у приміщенні Департаменту(Центру) надання адміністративних послуг діє постійна експозиція творів сучасних українських митців, а також проводяться творчі конкурси та майстер-класи для усіх бажаючих.

  • Питанню розвитку та вдосконаленню роботи центрів надання адміністративних послуг у місті Києві, де проживає близько 3 мільйонів осіб, приділяється значна увага. Для максимального наближення адміністративних послуг до споживача до кінця 2017 року планується відкриття ще 4 територіальних підрозділів районних ЦНАП, таким чином мережа ЦНАП столиці налічуватиме вже 18 сучасних та комфортних центрів.