14 центрів надання адміністративних послуг:
1 міський, 10 районних та 3 їх територіальні підрозділи
2006 р. – створення дозвільних центрів у місті Києві.
2011-2013 рр.
утворено 11 ЦНАП (1 управління (Центр) та 10 районних відділів (Центрів)).
створено Офіційний веб-портал адміністративних послуг м. Києва.
впроваджено багатоетапну процедуру погоджень документів адміністратором без участі заявника в електронному вигляді.
2014 р. – створено окремий структурний підрозділ у Київській міській державній адміністрації -Департамент (Центр) надання адміністративних послуг.
2015 р.
в районних ЦНАП зруйнована кабінетна система та розпочата робота в новому форматі «open-space».
створено філію ЦНАП у Шевченківському районі міста Києва.
створено відділ адміністраторів мобільного реагування (складається з 43 адміністраторів).
запроваджено формений одяг та знаки розрізнення.
оновлено інтегровані Офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва (ac.dozvil-kiev.gov.ua) та інформаційні кіоски.
лютий-березень 2016 р. – створено 2 філії ЦНАП в Оболонському та Деснянському районах.
липень 2016 р. – затверджено Концепцію розвитку центрів надання адміністративних послуг в місті Києві на 2016-2018 та Переліки адміністративних послуг, що надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві.
грудень 2016 р. – концептуально оновлено приміщення та запущено послуги щодо оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон та паспорту громадянина України у формі ID-картки в Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг та відкрито реконструйований Дарницький ЦНАП.
Кращі практики
вперше в Україні розроблена та впроваджується Концепція розвитку центрів надання адміністративних послуг на 2016-2018 роки, якою передбачено створення розгалуженої мережі ЦНАП у місті Києві.
згідно затвердженого Переліку через Департамент (Центр) надання адміністративних послуг надається 99 адміністративних послуг, через районні ЦНАП – 151 адміністративна послуга, серед яких є такі популярні послуги як: оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон; послуги у сфері державноїреєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб; дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, а також послуги Держгеокадастру, Національної поліції України, Департаменту архітектурно-будівельного контролю.
відділ адміністраторів мобільного реагування, головним завданням якого є мінімізація часу очікування в черзі, усунення чи попередження виникнення черг в усіх 14 ЦНАП міста Києва.
запроваджено отримання послуги при народженні дитини у пологових будинках Києва (реєстрація місця проживання житини, подача документів для призначення грошової допомоги та отримання свідоцтва про народження), взаємодія органів при наданні послуги здійснюється через Офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва.
центри оснащено новітнім обладнанням і сучасними електронними системами (інформаційні кіоски, електронна система керування чергою).
запроваджено sms-інформування заявників про стан розгляду справи.
єдиний зручний графік роботи усіх 14 центрів надання адміністративних послуг міста.
забезпечено видачу інформації з Державного земельного кадастру адміністраторами ЦНАП.
в режимі он-лайн на Офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва можна: реалізовано можливість попереднього запису до електронної черги на зручну дату та час; роздрукувати необхідну заяву або інформацію; подати документи на отримання адміністративних послуг; зберігати документи в особистому кабінеті; переглянути стан розгляду документів; отримати результат; отримати он-лайн консультацію; оцінити якість обслуговування.
запроваджено формений одяг та знаки розрізнення для підвищення рівня дисципліни та забезпечення ділового стилю у зовнішньому вигляді працівників.
в рамках комплексного підходу до підвищення кваліфікації адміністраторів центрів надання адміністративних послуг Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг проводиться понад 50 різних навчань та тренінгів на рік, в тому числі із залученням розробників Офіційного веб-порталу адміністративних послуг міста Києва, суб’єктів надання адміністративних послуг, а також провідних спеціалістів науково-дослідних установ, вищих навчальних закладів та психологів.
для зручності відвідувачів в усіх ЦНАП міста встановлено платіжні термінали для забезпечення можливості сплати за надання адміністративних послуг.
постійно ведеться анонімне анкетування для вивчення думки заявників щодо рівня задоволеності отриманими послугами, дотримання процедур їх надання. Такі анкети розміщені в інформаційних кіосках, які знаходяться безпосередньо у місцях прийому заявників та на Офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва.
у приміщеннях ЦНАП міста Києва створено умови для безперешкодного доступу осіб з обмеженими можливостями, в Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг наявні інвалідні візки для обслуговування для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На Офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва створено версію для осіб з вадами зору.
запроваджено проект «ЦНАП + мистецтво», в рамках якого у приміщенні Департаменту(Центру) надання адміністративних послуг діє постійна експозиція творів сучасних українських митців, а також проводяться творчі конкурси та майстер-класи для усіх бажаючих.
Питанню розвитку та вдосконаленню роботи центрів надання адміністративних послуг у місті Києві, де проживає близько 3 мільйонів осіб, приділяється значна увага. Для максимального наближення адміністративних послуг до споживача до кінця 2017 року планується відкриття ще 4 територіальних підрозділів районних ЦНАП, таким чином мережа ЦНАП столиці налічуватиме вже 18 сучасних та комфортних центрів.